Nabór kandydatów do pracy w Urzędzie Miasta i Gminy w Prabutach na stanowisko pracy do spraw inwestycji i zamówień publicznych w zespole do spraw inwestycji, zamówień publicznych i promocji

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
22 lutego 2017

Burmistrz Miasta i Gminy Prabuty ogłasza nabór kandydatów do pracy w Urzędzie Miasta i Gminy w Prabutach na  stanowisko pracy do spraw inwestycji i zamówień publicznych w zespole do spraw inwestycji, zamówień publicznych i promocji.

  1. Wymagania niezbędne do pracy na stanowisku:
    1. wykształcenie wyższe w zakresie budownictwa lub zamówień publicznych,
    2. obywatelstwo polskie,
    3. doświadczenie zawodowe – odbyta praktyka zawodowa lub staż absolwencki lub przygotowanie zawodowe,
    4. dobra znajomość obsługi komputera,
    5. znajomość obsługi programu „Microsoft Office”,
    6. umiejętność pracy w zespole, chęć zdobywania wiedzy, odpowiedzialność, sumienność, staranność i systematyczność w pracy,
    7. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    8. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
  2. Wymagania dodatkowe do pracy na stanowisku:
    1. doświadczenie w pracy na stanowisku do spraw inwestycji, zamówień publicznych,
    2. wykształcenie wyższe lub ukończone studia podyplomowe w zakresie zamówień publicznych,
    3. znajomość regulacji prawnych z zakresu  prawa budowlanego, prawa zamówień publicznych oraz kodeksu postepowania administracyjnego,
    4. znajomość ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych oraz ustawy kodeks pracy,
    5. predyspozycje osobowościowe: dyspozycyjność, kreatywność, konsekwencja w realizacji zadań, dążenie do podnoszenia kwalifikacji, łatwość nawiązywania kontaktów, odporność na stres.
  3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
    1. odbiór i analiza  dokumentacji projektowej,
    2. współpraca z  projektantami,
    3. przygotowanie dokumentacji formalno –  prawnej inwestycji,
    4. wprowadzanie wykonawcy na plac budowy,
    5. uzgadnianie ewentualnych zmian projektowych i zakresu robót dodatkowych,
    6. kontrola i nadzór nad prowadzonymi inwestycjami, czuwanie nad jakością prowadzonych robót, ustalanie harmonogramów rzeczowo – finansowych prowadzonych prac,
    7. przedstawianie Burmistrzowi zmian związanych z rozszerzeniem zakresu rzeczowo – finansowego prowadzonych inwestycji,
    8. udział w odbiorach robót w szczególności sprawdzanie jakości wykonanych robót, uczestniczenie w próbach i odbiorach instalacji, sprawdzanie zgodności z umową i stanem faktycznym wykonanych prac,
    9. prowadzenie, przez okres realizacji inwestycji, strony rozliczeniowo – finansowej,
    10. przeprowadzanie przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych,
    11. przygotowanie PT i OT inwestycji,
    12. przygotowywanie sprawozdań związanych z inwestycjami,
    13. bieżąca korekta planów inwestycji zawartych w budżecie miasta i gminy poprzez analizę ekonomiczną i celową proponowanych rozwiązań,
    14. sporządzanie rocznego harmonogramu zamówień publicznych,
    15. opracowywanie dokumentacji przetargowej,
    16. przeprowadzanie postępowań o udzielanie zamówień publicznych,
    17. prowadzenie nadzoru nad zakupami dokonywanymi w Urzędzie w zakresie zgodności z Prawem Zamówień Publicznych,
    18. prowadzenie właściwych rejestrów związanych z postępowaniami o udzielenie zamówień publicznych,
    19. sporządzanie sprawozdań z przeprowadzonych zamówień publicznych,
  4. Warunki pracy na stanowisku:
    1. Środowisko pracy. Pełny etat. Godziny pracy stałe od 7:30 do 18:00 w środy, od 7:30 do 13:00 w piątki w pozostałe dni od 7:30 do 15:30. Praca wykonywana na terenie Urzędu Miasta i Gminy w Prabutach, głównie w pomieszczeniu biurowym na II piętrze. Pozostała infrastruktura: schody, korytarze, sanitariaty. Oświetlenie sztuczne i naturalne. Budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych. Wyjazdy służbowe w celach prowadzenia wizji lokalnych, szkoleniowych i konsultacyjnych. Obsługa sprzętu biurowego i komputerowego, praca na dokumentach, kontakt z klientami Urzędu.
    2. Środki pracy. Komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka, faks oraz inne typowe narzędzia do pracy biurowej. Biurko o dwóch blatach, krzesło obrotowe z kółkami jezdnymi.
    3. Wymagania psychologiczne, fizyczne i zdrowotne. Praca zaliczana do lekkich pod względem obciążenia fizycznego. Nie wymaga szczególnych predyspozycji zdrowotnych, jedynie ogólnego dobrego stanu zdrowia. Wymagane są podstawowe badania lekarskie i szkolenia z zakresu bhp. Wymagana sprawność komunikowania się na poziomie interpersonalnym.
  5. Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych.
    Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w styczniu 2017 r., w Urzędzie Miasta i Gminy w Prabutach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 11,8%.
  6. Wykaz wymaganych dokumentów:
    1. list motywacyjny,
    2. CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
    3. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
    4. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    5. kserokopie dokumentów poświadczających stopień niepełnosprawności (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) – dotyczy    kandydatów niepełnosprawnych,
    6. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
    7. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
    8. inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
      Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV muszą być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. z 2002 r. DZ.U. Nr101, poz.926 z późn. zm.).
      Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223 poz. 1458 z późn. zm.).
  7. Miejsce, sposób i termin składania ofert.

    Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane i złożone osobiście lub doręczone listownie w terminie do dnia 07 marca 2017 roku do godziny 15:30  pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Prabutach ul. Kwidzyńska 2, 82-550 Prabuty, w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta i Gminy w Prabutach – stanowisko do spraw inwestycji i zamówień publicznych”.

    Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym  terminie, nie będą rozpatrywane.

    Konkurs przebiegać będzie w dwóch etapach. W pierwszym etapie zostanie przeprowadzona formalna i merytoryczna ocena ofert, w drugim rozmowa kwalifikacyjna.

    Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miasta i Gminy w Prabutach w dniu 08 marca 2017 roku o godzinie 9:00. O terminie przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych, kandydaci dopuszczeni do II etapu konkursu zostaną powiadomieni telefonicznie.

    Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 552624145.

    Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy w Prabutach.

Burmistrz Miasta i Gminy Prabuty
Marek Szulc

 

 

 

 

 

 

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:Urząd Miasta i Gminy w Prabutach
Data utworzenia:2017-02-22
Data publikacji:2017-02-22
Osoba sporządzająca dokument:Jędrzej Krasiński
Osoba wprowadzająca dokument:Dariusz Pietkiewicz
Liczba odwiedzin:3545