GPG.6733.2.2020
Działając na podstawie art. 53 ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z dnia 27 marca 2003r. (Dz.U. 2018 poz. 1945, ze zm.) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. 2018 poz. 2096, ze zm.) zawiadamia się, że na wniosek z dnia 23.01.2020r. Miasta i Gminy Prabuty ul. Kwidzyńska 2 82-550 Prabuty zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla terenu położonego w Prabutach przy ul. Mazurskiej i Jagotty, na działkach geodezyjnych nr 195 i 196/1 położonych w obrębie geodezyjnym nr 0001 Prabuty-M dla inwestycji polegającej na budowie sieci kanalizacji deszczowej wraz z studzienkami rewizyjnymi i wpustami deszczowymi i przyłączenie do istniejącego kolektora kanalizacji deszczowej w ul. Jagotty w Prabutach.
Zgodnie z art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. 2018 poz. 2096, ze zm.) organ administracji publicznej obowiązany jest zapewnić stronom czynny udział w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji umożliwić wypowiedzenie się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
W związku z powyższym informuję, iż można składać uwagi i zastrzeżenia do ww. sprawy, w Urzędzie Miasta i Gminy Prabuty przy ul. Kwidzyńskiej 2 w pokoju nr 11 II p. w terminie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia.
W załączeniu klauzula informacyjna dot. RODO.
BURMISTRZ MIASTA I GMINY PRABUTY
MAREK SZULC
Załączniki
- Klauzula informacyjna (85.66 KB)
Rozwiń Metryka
Podmiot udostępniający informację: | Urząd Miasta i Gminy w Prabutach |
---|---|
Data utworzenia: | 2020-02-04 |
Data publikacji: | 2020-02-04 |
Osoba sporządzająca dokument: | Agata Liberacka |
Osoba wprowadzająca dokument: | Dariusz Pietkiewicz |
Liczba odwiedzin: | 1066 |