GPG.6733.23.2019

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
12 września 2019

Działając na podstawie art. 53 ust. 1 ustawy o  planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym  z dnia  27 marca 2003r. (Dz.U. 2018 poz. 1945, ze zm.) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. 2018 poz.  2096, ze zm.) zawiadamia się, że na wniosek że na wniosek z dnia 05.09.2019r. Przedsiębiorstwa Wodociągów, Kanalizacji i Ciepłownictwa ,,PEWIK” Sp. z o.o. ul. Kwidzyńska 15 82-550 Prabuty, zostało wszczęte postępowanie administracyjne  w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla terenu położonego  w Sypanicy na działce nr 67/4 i 67/6 obręb Sypanica, gmina Prabuty, dla inwestycji polegającej na rozbudowie ujęcia i stacji uzdatniania wody, w zakresie:

  • demontażu zużytych urządzeń, montaż sterowanych automatycznie urządzeń technologicznych do uzdatniania wody oraz pompowni sieciowej wraz z przynależną instalacją wodociągową wewnątrz budynku stacji,
  • remontu budynku stacji uzdatniania wody (stolarka, elewacja z dociepleniem, izolacja fundamentów, izolacja i porycie dachu, obróbki blacharskie, orynnowanie, wewnętrzne nowa, izolowana posadzka, wymiana instalacji elektrycznej),
  • nawierzchni utwardzonej z kostki brukowej, dojazd do budynku i studni,
  • montażu stalowego, zewnętrznego zbiornika retencyjnego wody pitnej na fundamencie żelbetowym, w sąsiedztwie stacji,
  • montażu agregatu prądotwórczego,
  • rurociągi wodociągowe od studni do zbiorników retencyjnych do budynku,
  • kanalizacja popłuczyn z odstojnikiem.

Zgodnie z art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. 2018 poz. 2096, ze zm.) organ administracji publicznej obowiązany jest zapewnić stronom czynny udział w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji umożliwić wypowiedzenie się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.

W związku z powyższym informuję, iż można składać uwagi i zastrzeżenia do ww. sprawy, w Urzędzie Miasta i Gminy Prabuty przy ul. Kwidzyńskiej 2 w pokoju nr 11 II p.  w terminie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia.

W załączeniu klauzula informacyjna dot. RODO.

BURMISTRZ MIASTA I GMINY PRABUTY
MAREK SZULC

Załączniki

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:Urząd Miasta i Gminy w Prabutach
Data utworzenia:2019-09-12
Data publikacji:2019-09-12
Osoba sporządzająca dokument:Agata Liberacka
Osoba wprowadzająca dokument:Dariusz Pietkiewicz
Liczba odwiedzin:1283