Urząd Miasta i Gminy w Prabutach
GPG.6733.13.2025 z dnia 01.07.2025r.
Działając na podstawie art. 53 ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z dnia 27 marca 2003r. (Dz.U. 2024 poz. 1130, ze zm.) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. 2024 poz. 572, ze zm.) zawiadamia się, że na wniosek z dnia 10 kwietnia 2025 r. (data wpływu 14 kwietnia 2025r.), złożony przez Miasto i Gminę Prabuty, ul. Kwidzyńska 2, 82-550 Prabuty, dnia 01.07.2025r. została wydana decyzja nr 14/2025 w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego dla przedsięwzięcia inwestycyjnego polegającego na budowie publicznej drogi gminnej na terenie działek oznaczonych numerami ewidencyjnymi 38/5, 40/7, 130/1, 133/9, 133/10, położonych w obrębie ewidencyjnym 0001 Prabuty, gmina Prabuty.
Zgodnie z art. 127 § 2 oraz z art. 129 § 1 i § 2 KPA od niniejszej decyzji służy stronom odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Gdańsku za pośrednictwem Burmistrza Miasta i Gminy Prabuty w terminie 14 dni. Termin czternastu dni na odwołanie zaczyna swój bieg z upływem czternastego dnia terminu, liczonego od dnia publicznego ogłoszenia (art.49 KPA).
Odwołanie od decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji powinno zawierać zarzuty odnoszące się do decyzji, określać istotę i zakres żądania będącego przedmiotem odwołania oraz wskazywać dowody uzasadniające to żądanie (art. 53 ust. 6 ustawy o p. i z. p.).
Pełnomocnik Burmistrza Miasta i Gminy Prabuty ds. Gospodarki, Inwestycji, Zamówień Publicznych i Promocji
Wojciech Dołęgowski
Rozwiń Metryka
Podmiot udostępniający informację: | Urząd Miasta i Gminy w Prabutach |
---|---|
Data utworzenia: | 2025-07-01 |
Data publikacji: | 2025-07-01 |
Osoba sporządzająca dokument: | Agata Kamińska |
Osoba wprowadzająca dokument: | Dariusz Pietkiewicz |
Liczba odwiedzin: | 13 |