23/2014
10 lutego 2016
Zarządzenie nr 23/2014 z dnia 9 kwietnia 2014 roku w sprawie określenia wzorów dokumentów umożliwiających prawidłowe funkcjonowanie archiwum zakładowego Urzędu Miasta i Gminy w Prabutach.
Załączniki
- Zarządzenie nr 23/2014 z dnia 9 kwietnia 2014 roku (165.71 KB)
- Załącznik Nr 1 do Zarządzenia nr 23/2014 z dnia 9 kwietnia 2014 roku (125.31 KB)
- Załącznik Nr 2 do Zarządzenia nr 23/2014 z dnia 9 kwietnia 2014 roku (149.68 KB)
- Załącznik Nr 3 do Zarządzenia nr 23/2014 z dnia 9 kwietnia 2014 roku (123.51 KB)
- Załącznik Nr 4 do Zarządzenia nr 23/2014 z dnia 9 kwietnia 2014 roku (165.40 KB)
- Załącznik Nr 5 do Zarządzenia nr 23/2014 z dnia 9 kwietnia 2014 roku (200.32 KB)
- Załącznik Nr 6 do Zarządzenia nr 23/2014 z dnia 9 kwietnia 2014 roku (128.24 KB)
- Załącznik Nr 7 do Zarządzenia nr 23/2014 z dnia 9 kwietnia 2014 roku (164.58 KB)
- Załącznik Nr 8 do Zarządzenia nr 23/2014 z dnia 9 kwietnia 2014 roku (119.85 KB)
- Załącznik Nr 9 do Zarządzenia nr 23/2014 z dnia 9 kwietnia 2014 roku (200.90 KB)
Rozwiń Metryka
Podmiot udostępniający informację: | Urząd Miasta i Gminy Prabuty |
---|---|
Data utworzenia: | 2016-02-10 |
Data publikacji: | 2016-02-10 |
Osoba sporządzająca dokument: | Dariusz Pietkiewicz |
Osoba wprowadzająca dokument: | Dariusz Pietkiewicz |
Liczba odwiedzin: | 2377 |