II przetarg na wyposażenie po stacji kontroli pojazdów

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
24 kwietnia 2024

BURMISTRZ MIASTA I GMINY PRABUTY OGŁASZA II PRZETARG USTNY NIEOGRANICZONY na wyposażenie po stacji kontroli pojazdów stanowiące własność Miasta i Gminy Prabuty zlokalizowane przy ulicy Kwidzyńskiej 10 w Prabutach wg poniższego wykazu.

Lp

Wyszczególnienie

typ / model

Nr
fabryczny

Rok

produkcji

Cena

wywoławcza

PLN

1

Opóźnieniomierz z miernikiem nacisku na pedał hamulca

LWS-2/MC

BTF-1403

2010

1000

2

Tester przejrzystości szyb samochodowych

AMX 710

70210

2004

100

3

Skaner – uniwersalny czytnik informacji diagnostycznych

OBD AMX-530

30563

2004

400

4

Czujnik gazu (brak aktualnej kalibracji)

CG-SKP

07604/00

2000

50

5

Czujnik gazu (brak aktualnej kalibracji)

CGS-2/1

28202/04

2004

50

6

Czujnik gazu (brak aktualnej kalibracji)

CGS-2/1 CO 1P

1004/10

2010

50

7

Czujnik gazu (brak aktualnej kalibracji)

CGS-2/1

10503/04

2004

50

8

Wyciąg spalin

ALAN/Z

1543

2000

1000

9

Dźwignik

DKP 2,5 B

21

1999

1500

10

Analizator spalin – wyeksploatowany, przestarzały technologicznie

ISC-OLIVER-K 90

90621772

1996

1

11

Szarpak – wyeksploatowany, przestarzały technologicznie

PT 2500

PD25000165

1996

1

12

Dymomierz optyczny

ISC OLIVER D 60

602476/A

1996

800

13

Przyrząd do regulacji ciśnienia, wyeksploatowany,przestarzały technologicznie

APS 10

97120108

1997

1

14

Tester złącza

TOP

97120715

1997

50

15

Urządzenie do ustawiania świateł

2400/D TECHNIK

0710/9724

1997

400

16

Urządzenie do badania hamulca najazdowego

WN 400

0625/98

1998

500

17

Linia diagnostyczna BOSCH

SDL 261

320001799

2000

3000

18

Przyrząd do badania hałasu

AS 200

54

2000

100

19

Przyrząd do geometrii kół

SDL 261

2257

2000

4000

- do wylicytowanych kwot zostanie doliczony podatek VAT w wysokości 23% stosownie do ustawy z dnia 11.03.2004r. o podatku od towarów i usług - Dz.U. z 2017r. poz. 1221 ze zm.).

1. Opis ruchomości: wyposażenie Stacji Kontroli Pojazdów użytkowane w ramach prowadzonej działalności gospodarczej, która została zamknięta 01.09.2023r. Całość przedmiotów to urządzenia przestarzałe technologicznie, wycofane z produkcji, niemniej sprawne technicznie, niektóre wymagające demontażu od podstawy trwałej lokalu użytkowego.

2. Bieżący zarząd nad wyposażeniem sprawuje Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Prabutach przy ul. Koszarowej 1, który udostępnia ruchomości do oględzin po wcześniejszym uzgodnieniu pod nr tel. 55/2782121 lub 139.

3. Termin wydania sprzętu przez Zarządcę nastąpi niezwłocznie po terminie wpłaty całej ceny sprzedaży na konto tutejszego Urzędu 46831900030000170420000010 w Banku Spółdzielczym w Prabutach.

4. W przetargu mogą brać udział osoby fizyczne i  prawne. Przetarg będzie ważny bez względu na liczbę uczestników przetargu, a rozstrzygnięcie pozytywne, jeżeli przynajmniej jeden uczestnik zaoferuje co najmniej jedno postąpienie powyżej ceny wywoławczej. O wysokości postąpienia decydują uczestnicy przetargu, z tym że postąpienie nie może wynosić mniej niż 1% ceny wywoławczej, zaokrąglone do pełnego 1 złotego PLN.

5. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wpłacenie wadium w pieniądzu w wysokości 10% ceny wywoławczej – na konto Urzędu Miasta i Gminy w Banku Spółdzielczym w Prabutach nr 75831900030000170420000070 – przy wpłaceniu wadium należy podać liczbę porządkową wyposażenia.

Wpłaty należy dokonać do dnia 5 VI 2024r., przy czym liczy się termin faktycznego wpływu ww. kwoty na konto Urzędu Miasta i Gminy (ostateczny termin wpływu 5 czerwca 2024r.).

Przed przystąpieniem do przetargu nastąpi:

  • okazanie dowodu wpłaty wadium, które kwalifikuje osobę jako fizyczną, bądź prawną,
  • okazanie dowodu tożsamości,
  • przedstawienie pełnomocnictwa przez osoby reprezentujące w przetargu osobę prawną lub fizyczną.

6. W przypadku wygrania przetargu wadium wpłacone przez oferenta wlicza się w poczet ceny nabycia przedmiotu przetargu. Wadium zwraca się niezwłocznie po odwołaniu albo zamknięciu przetargu, jednak nie później, niż przed upływem 3 dni od dnia odwołania, zamknięcia, unieważnienia lub zakończenia przetargu wynikiem negatywnym. Wadium ulega przepadkowi w razie uchylenia się oferenta, który wygrał przetarg, od wpłaty reszty ceny w terminie określonym przez organizatora przetargu.

7. Przetarg zostanie przeprowadzony zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego oraz Kodeksu Postępowania Cywilnego.

8. Nabywca ruchomości będzie zobowiązany: a) ponieść koszty związane z demontażem i odbiorem wyposażenia, b) uporządkować lokal do stanu uzgodnionego z Zarządcą nieruchomości.

9. Otwarcie przetargu nastąpi w dniu 11 czerwca 2024r. o godz. 9.oo w sali konferencyjnej na parterze Urzędu Miasta i Gminy w Prabutach przy ul. Kwidzyńskiej 2.

10. W przypadku zaistnienia uzasadnionych powodów Burmistrz Miasta i Gminy Prabuty zastrzega sobie prawo odwołania przetargu.

Dodatkowe informacje w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Prabutach przy ul. Kwidzyńskiej 2 na stanowisku gospodarki nieruchomościami w pok. nr 11, IIp., e-mail: j.zielinski@prabuty.pl, tel.55/2624169.

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:Urząd Miasta i Gminy w Prabutach
Data utworzenia:2024-04-24
Data publikacji:2024-04-24
Osoba sporządzająca dokument:Jarosław Zieliński
Osoba wprowadzająca dokument:Dariusz Pietkiewicz
Liczba odwiedzin:58