Nabór kandydatów do pracy w Urzędzie Miasta i Gminy w Prabutach na wolne stanowisko pracy do spraw kancelaryjno – technicznych i obsługi ludności
Burmistrz Miasta i Gminy Prabuty ogłasza nabór kandydatów do pracy w Urzędzie Miasta i Gminy w Prabutach na wolne stanowisko pracy do spraw kancelaryjno – technicznych i obsługi ludności w Zespole do spraw Organizacyjnych i Obsługi Informatycznej w pełnym wymiarze czasu pracy.
1. Wymagania niezbędne do pracy na stanowisku:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe,
- doświadczenie zawodowe – roczny staż pracy na stanowiskach administracyjno - biurowych,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera,
- bardzo dobra znajomość programów z pakietu „Microsoft Office”,
- staranność i systematyczność w zakresie prowadzenia dokumentacji,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- stan zdrowia pozwalający na wykonywanie zadań na stanowisku.
2. Wymagania pożądane do pracy na stanowisku:
- wykształcenie wyższe w kierunku administracyjnym,
- doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku,
- znajomość podstawowych regulacji prawnych z zakresu instrukcji kancelaryjnej, ochrony danych osobowych, udzielania informacji publicznej, kodeksu postępowania administracyjnego,
- predyspozycje osobowościowe: łatwość nawiązywania kontaktów, odporność na stres, dyspozycyjność, umiejętność pracy zespołowej i samodzielnej, konsekwencja w realizacji zadań, dążenie do podnoszenia kwalifikacji i zdobywania wiedzy.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- zapewnienie prawidłowego działania Biura Obsługi Ludności;
- przyjmowanie korespondencji wpływającej do Urzędu;
- sprawna i profesjonalna obsługa interesantów;
- wprowadzanie korespondencji wpływającej do systemu elektronicznego obiegu dokumentów;
- przyjmowanie i wprowadzanie do systemu elektronicznego obiegu dokumentów faktur wpływających do Urzędu;
- przekazywanie przyjętej korespondencji do dekretacji;
- przekazywanie zadekretowanej korespondencji do właściwych zespołów organizacyjnych;
- stały monitoring platformy usług administracji publicznej ePUAP, wprowadzanie dokumentów pobranych z platformy i przekazywanie do dekretacji;
- rejestracja i wysyłanie korespondencji Urzędu;
- przechowywanie korespondencji w sposób uniemożliwiający jej utratę lub zniszczenie;
- udzielanie wszechstronnej informacji interesantom o sprawach załatwianych w Urzędzie oraz obowiązujących w tym zakresie procedurach;
- wydawanie interesantom druków urzędowych oraz pomoc w ich wypełnianiu;
- udzielanie pomocy osobom niepełnosprawnym i współpraca w tym zakresie z zespołami organizacyjnymi Urzędu;
- protokołowanie zeznań świadków dotyczących wykonywania pracy w gospodarstwie rolnym;
- wykonywanie kserokopii dokumentów na potrzeby Urzędu;
- nieodpłatne wykonywanie kserokopii dokumentów, niezbędnych w prowadzonych postępowaniach administracyjnych oraz dokumentów stanowiących informację publiczną, wynikającą z działalności organów gminy, udostępnianych na wniosek zainteresowanego;
- przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych;
- nadzór nad porządkiem w Biurze Obsługi Ludności i informowanie przełożonych o dostrzeżonych zagrożeniach i nieprawidłowościach w jego działaniu.
4. Warunki pracy na stanowisku:
- Środowisko pracy. Godziny pracy stałe od 7:30 do 15:30 w poniedziałek, wtorek i czwartek, w środę od 7:30 do 17:00, w piątek od 7:30 do 14:00. Praca wykonywana na terenie Urzędu Miasta i Gminy w Prabutach, ul. Kwidzyńska 2. Infrastruktura: schody, korytarze. Oświetlenie sztuczne i naturalne. Budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych. Wyjazdy służbowe w celu wykonywania obowiązków służbowych, udziału w szkoleniach i konsultacjach. Obsługa sprzętu biurowego i komputerowego, praca na dokumentach, kontakt z klientami Urzędu.
- Środki pracy. Komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka, oraz inne typowe narzędzia do pracy biurowej. Biurko, krzesło obrotowe z kółkami jezdnymi.
- Wymagania psychologiczne, fizyczne i zdrowotne. Praca zaliczana do lekkich pod względem obciążenia fizycznego. Nie wymaga szczególnych predyspozycji zdrowotnych, jedynie ogólnego dobrego stanu zdrowia. Wymagane są podstawowe badania lekarskie i szkolenia z zakresu bhp. Wymagana sprawność komunikowania się na poziomie interpersonalnym.
5. Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w sierpniu 2024 r., w Urzędzie Miasta i Gminy w Prabutach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 13,47%.
6. Wykaz wymaganych dokumentów:
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- kopie dokumentów poświadczających stopień niepełnosprawności (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) – dotyczy kandydatów niepełnosprawnych,
- oświadczenie o pełnej zdolności do wykonywania czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze, w tym wolne kierownicze stanowisko urzędnicze, do pobrania: http://bip.prabuty.pl/index.php?c=getfile&id=10334
- inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
7. Miejsce, sposób i termin składania ofert.
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane, złożone osobiście, przesłane drogą elektroniczną lub doręczone listownie w terminie do dnia 30 września 2024 roku do godziny 15:30 na adres: Urząd Miasta i Gminy w Prabutach, ul. Kwidzyńska 2, 82-550 Prabuty, w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta i Gminy w Prabutach – stanowisko pracy do spraw kancelaryjno – technicznych i obsługi ludności.” Dokumenty aplikacyjne przesłane drogą elektroniczną na adres skrytki epuap: /tu71b39yj4/skrytka muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym.
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Konkurs zostanie przeprowadzony w dwóch etapach. W pierwszym etapie zostanie przeprowadzona formalna i merytoryczna ocena ofert, w drugim rozmowa kwalifikacyjna. Dokumenty aplikacyjne osób biorących udział w naborze, które nie zostaną zatrudnione, zostaną komisyjnie zniszczone po upływie trzech miesięcy od dnia ogłoszenia wyników. O terminie przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych, kandydaci dopuszczeni do II etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie. Burmistrz Miasta i Gminy Prabuty, w każdym czasie, bez podania przyczyny może zakończyć nabór bez wyłonienia kandydata.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 552624145.
Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Prabuty.
Burmistrz Miasta i Gminy Prabuty
Krzysztof Niziałek
Załączniki
- Ogłoszenie o wynikach naboru (54.80 KB)
Rozwiń Metryka
Podmiot udostępniający informację: | Urząd Miasta i Gminy w Prabutach |
---|---|
Data utworzenia: | 2024-09-19 |
Data publikacji: | 2024-09-19 |
Osoba sporządzająca dokument: | Jędrzej Krasiński |
Osoba wprowadzająca dokument: | Dariusz Pietkiewicz |
Liczba odwiedzin: | 1614 |