GPG.6730.110.2025 z dnia 14.07.2025r.
Na podstawie art. 49, art. 61 § 4, art. 10 § 1, art. 49 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r., poz. 572), w związku z art. 53 ust. 1c oraz w związku z art. 64 ust. 1 oraz art. 53 ust. 1c, ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r., poz. 1130, ze zm.) zawiadamiam, o wszczęciu postępowania wszystkie osoby, którym przysługują prawa rzeczowe do nieruchomości o nieuregulowanym lub nieujawnionym stanie prawnym, tj.: działki nr ewid.: 26 obręb Pólko w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla inwestycji polegającej na rozbudowie budynku gospodarczego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na garaż na działce oznaczonej numerem ewidencyjnym 69, położonej w obrębie ewidencyjnym Pólko, gmina Prabuty.
W toku prowadzonego postępowania ustalono, że przymiot strony przysługuje właścicielom działki nr 26 obręb Pólko. Osoby uwidocznione w ewidencji gruntów jako właściciele tej działki nie żyją – zmarli przed wszczęciem postępowania.
Ponadto podczas prowadzonego postępowania nie uzyskano danych pozwalających na ustalenie adresu właściciela sąsiadującej nieruchomości z planowaną inwestycją, tj. działki nr 68 w obrębie Pólko, gm. Prabuty.
Jednocześnie zawiadamiam strony postępowania o zakończeniu postępowania dowodowego w sprawie ustalenia warunków zabudowy j.w. Strony postępowania mogą, przed wydaniem decyzji, wypowiedzieć się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań w terminie czternastu dni od dnia publikacji obwieszczenia.
Zgodnie z art. 53 ust. 1c ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym w przypadku nieruchomości objętych wnioskiem o wydanie decyzji o warunkach zabudowy o nieuregulowanym stanie prawnym lub nieuzyskania danych pozwalających na ustalenie adresu właściciela lub użytkownika wieczystego nieruchomości zawiadomienie następuje w drodze obwieszczenia.
W przypadku nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym lub nieuzyskania danych pozwalających na ustalenie adresu właściciela lub użytkownika wieczystego nieruchomości w sposób określony w art. 53 ust. 1b ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu zawiadomienia dokonuje się w sposób, o którym mowa w art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego. Przepisu art. 34 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego nie stosuje się.
W powyższym informuje się, iż z dokumentacją ww. sprawy można zapoznać się w Urzędzie Miasta i Gminy Prabuty ul. Kwidzyńska 2 w pok. Nr 11 II p., w dniach pracy Urzędu, w godzinach: 730 – 1400 w piątki, 730- 1700 w środy oraz 730- 1530 w pozostałe dni tygodnia.
Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od daty publicznego obwieszczenia.
Z up. Burmistrza Miasta i Gminy Prabuty
Sylwia Tatara
Zastępca Burmistrza
Rozwiń Metryka
Podmiot udostępniający informację: | Urząd Miasta i Gminy w Prabutach |
---|---|
Data utworzenia: | 2025-07-15 |
Data publikacji: | 2025-07-15 |
Osoba sporządzająca dokument: | Dorota Król |
Osoba wprowadzająca dokument: | Dariusz Pietkiewicz |
Liczba odwiedzin: | 21 |