Regulamin Prabuckiego bużetu obywatelskiego

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
18 sierpnia 2015

Szanowni Państwo

Przedstawiamy Regulamin Prabuckiego Budżetu Obywatelskiego, który został przyjęty na mocy uchwały Nr IX/46/2015 Rady Miejskiej w Prabutach z dnia 1 lipca 2015 r. w sprawie przeprowadzenia na terenie Miasta i Gminy Prabuty konsultacji społecznych w sprawie Prabuckiego Budżetu Obywatelskiego oraz Uchwały Nr X/62/2015 Rady Miejskiej w Prabutach z dnia 12 sierpnia 2015 r. w sprawie zmiany uchwały Nr IX/46/2015 Rady Miejskiej w Prabutach z dnia 1 lipca 2015 r. w sprawie przeprowadzenia na terenie Miasta i Gminy Prabuty konsultacji społecznych w sprawie Prabuckiego Budżetu Obywatelskiego.

Skład Zespołu Koordynującego Prabucki Budżet Obywatelski:

  1. Paweł Pawłowski - przedstawiciel Samorządu Mieszkańców,
  2. Marek Król - przedstawiciel Samorządu Mieszkańców,
  3. Marek Szulc – Burmistrz Miasta i Gminy Prabuty,
  4. Piotr Janiewicz – Przewodniczący Rady Miejskiej w Prabutach,
  5. Tomasz Wandzel – Radny Rady Miejskiej w Prabutach,
  6. Janina Lange – Radna Rady Miejskiej w Prabutach,
  7. Jędrzej Krasiński – pracownik Urzędu Miasta i Gminy w Prabutach,
  8. Mariola Romel – Kosiedowska – przedstawiciel organizacji pozarządowych z Miasta i Gminy Prabuty.

Kompetencje Zespołu Koordynującego określa Regulamin Prabuckiego Budżetu Obywatelskiego.  

HARMONOGRAM PRABUCKIEGO BUDŻETU OBYWATELSKIEGO W ROKU 2015

L.p

Opis czynności

Termin

1

Akcja edukacyjna mieszkańców

13.07– 31.07

2

Zgłaszanie projektów

03.08 – 21.08

3

Weryfikacja zgłoszeń

24.08 – 11.09

4

Ogłoszenie listy projektów

do 23.09

5

Konsultacje z  mieszkańcami

24.09 – 16.10

6

Głosowanie

19.10 – 30.10

7

Ogłoszenie wyników

do 04.11

8

Wpisanie do projektu budżetu Miasta i Gminy Prabuty wybranych projektów.

do 15.11

HARMONOGRAM PRABUCKIEGO BUDŻETU OBYWATELSKIEGO OD ROKU 2016

L.p

Opis czynności

Termin

1

Akcja edukacyjna mieszkańców, omawianie budżetu ubiegłorocznego

1.03 – 30.04

2

Zgłaszanie projektów

01.05 – 10.06

3

Weryfikacja zgłoszeń

11.06 – 25.06

4

Ogłoszenie listy projektów

do 30.06

5

Konsultacje z  mieszkańcami

01.07 – 10.09

6

Głosowanie

11.09 – 25.09

7

Ogłoszenie wyników

do 10.10

8

Wpisanie do projektu budżetu Miasta i Gminy Prabuty wybranych projektów.

do 15.11

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:Urząd Miasta i Gminy w Prabutach
Data utworzenia:2015-08-18
Data publikacji:2015-08-18
Osoba sporządzająca dokument:Mariola Romel-Kosiedowska
Osoba wprowadzająca dokument:Dariusz Pietkiewicz
Liczba odwiedzin:5257