GPG.6733.14.2024
Działając na podstawie art. 53 ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z dnia 27 marca 2003r. (Dz.U. 2024 poz. 1116) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. 2024 poz. 572, ze zm.) zawiadamia się, na wniosek z dnia 20 sierpnia 2024 r. (data wpływu do urzędu: 21 sierpnia 2024 r.) Przedsiębiorstwa Wodociągów, Kanalizacji i Ciepłownictwa „PEWIK” Sp. z o.o., ul. Kwidzyńska 15, 82-550 Prabuty, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego dla przedsięwzięcia inwestycyjnego polegającego na budowie stacji uzdatniania wody na działce nr 8/14, położonej w obrębie ewidencyjnym Grażymowo, gmina Prabuty.
Zgodnie z art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. 2024 poz. 572, ze zm.) organ administracji publicznej obowiązany jest zapewnić stronom czynny udział w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji umożliwić wypowiedzenie się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
W związku z powyższym informuję, iż można składać uwagi i zastrzeżenia do ww. sprawy, w Urzędzie Miasta i Gminy Prabuty przy ul. Kwidzyńskiej 2 w pokoju nr 11 II p. w terminie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia.
W załączeniu klauzula informacyjna dot. RODO.
Z UP. BURMISTRZA MIASTA I GMINY PRABUTY
mgr Sylwia Tatara
Zastępca Burmistrza
Załączniki
- Klauzula informacyjna (82.16 KB)
Rozwiń Metryka
Podmiot udostępniający informację: | Urząd Miasta i Gminy w Prabutach |
---|---|
Data utworzenia: | 2024-09-18 |
Data publikacji: | 2024-09-18 |
Osoba sporządzająca dokument: | Dorota Król |
Osoba wprowadzająca dokument: | Dariusz Pietkiewicz |
Liczba odwiedzin: | 126 |