GPG.6220.4.2024
Obwieszczenie GPG.6220.4.2024 z dnia 29.11.2024r. dotyczące możliwości zapoznania się z dokumentacją sprawy oraz wypowiedzenia się co do zebranych dowodów i materiałów przed wydaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsiewzięcia pn: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej dla plaży miejskiej nad jeziorem Dzierzgońskim w Gminie Prabuty”, planowanego do realizacji na działkach nr: 185/8, 185/9, 185/10, 185/11, 197/6, 198, 208, 209/4, 209/15, 209/23, 209/24, 210, 211, 215/2, 218/2, 219, 223, 226/2, 226/1 – obręb 0010 Julianowo.
Działając na podstawie art. 10, art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. 2024 poz. 572) oraz art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz.U. 2023 poz. 1094) zawiadamiam że w związku z prowadzonym na wniosek z dnia 19.08.2024r. (data wpływu do Urzędu Miasta i Gminy Prabuty w dniu 12.09.2024r.) Przedsiębiorstwa Wodociągów, Kanalizacji i Ciepłownictwa „Pewik” sp. z o.o., ul. Kwidzyńska 15 82-550 Prabuty postępowaniem administracyjnym w/s wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej dla plaży miejskiej nad jeziorem Dzierzgońskim w Gminie Prabuty” przed wydaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach strony postępowania mają możliwość wypowiedzenia się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
Jednocześnie zawiadamia się strony postepowania, że w trakcie postępowania Wnioskodawca zmienił zakres wniosku, dodając dodatkowe nieruchomości – działki nr: 185/8, 185/9, 185/10 – obr. geod. Julianowo, na których realizowane będzie przedsięwzięcie. Z wniosku usunięta została natomiast działka nr 197/7 – obr. geod. Julianowo.
Tym samym planowane przedsięwzięcie realizowane będzie na działkach nr: 185/8, 185/9, 185/10, 185/11, 197/6, 198, 208, 209/4, 209/15, 209/23, 209/24, 210, 211, 215/2, 218/2, 219, 223, 226/2, 226/1 – obręb 0010 Julianowo.
Zgodnie z art. 74 ust. 3a ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania stroną postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach jest Wnioskodawca oraz podmiot, któremu przysługuje prawo rzeczowe do nieruchomości znajdującej się w obszarze, na który będzie oddziaływać przedsięwzięcie w wariancie zaproponowanym przez wnioskodawcę. W analizowanym przypadku przez obszar ten rozumie się: przewidywany teren, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie, oraz obszar znajdujący się w odległości 100 m od granic tego terenu.
W obszarze oddziaływania w/w przedsięwzięcia oprócz nieruchomości, na których realizowane będzie przedsięwzięcie znajdują się nieruchomości oznaczone jako działki nr: 38/3, 38/6, 38/7, 38/8, 38/9, 38/10, 130/6, 130/7, 137, 138/5, 151/2 – obręb 0001 Prabuty, 1, 2, 5/1, 17, 89/5, 89/14 - obręb 0002 Prabuty, 174, 185/3, 185/5, 185/7, 193/1, 193/2, 194/2, 195/1, 195/4, 196/3, 196/4, 196/5, 196/6, 196/12, 196/14, 197/1, 197/2, 197/3, 197/5, 197/8, 197/9, 197/10, 199/1, 199/3, 199/4, 200/1, 200/3, 200/4, 201/2, 202/1, 202/4, 203/1, 203/2, 204/1, 204/4, 205/1, 205/4, 206/1, 206/4, 207/1, 207/2, 207/5, 209/5, 209/6, 209/7, 209/8, 209/10, 209/13, 209/14, 209/17, 209/19, 209/21, 209/22, 210/1, 212, 213/2, 213/3, 215/1, 216, 217/1, 218/1, 220, 221, 222, 224, 227, 234, 241, 568/4 – obręb 0010 Julianowo.
Zapoznanie się z zebranymi dowodami i materiałami, w tym: z wnioskiem o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, kartą informacyjną przedsięwzięcia wraz z jej uzupełnieniami, opiniami, dotyczącymi realizacji przedsięwzięcia, wydanymi przez Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Gdańsku, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Kwidzynie, Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Zarząd Zlewni w Tczewie oraz wypowiedzenie się odnośnie zebranych dowodów i materiałów możliwe jest w terminie do dnia 20.12.2024r. Z niezbędną dokumentacją sprawy zapoznać można się w pok. nr 5 Urzędu Miasta i Gminy Prabuty.
Wypowiedzenie się co do zebranych dowodów i materiałów powinno nastąpić na piśmie, które w wersji papierowej należy składać: w Biurze Obsługi Ludności Urzędu Miasta i Gminy Prabuty, elektronicznie: przez ePUAP lub e-mailowo na adres email: sekretariat@prabuty.pl
Niniejsze zawiadomienie w dniu 29.11.2024r. udostępnione zostało w Biuletynie Informacji Publicznej Miasta i Gminy Prabuty. Zawiadomienie zostało również publicznie ogłoszone poprzez wywieszenie go w dniu 29.11.2024r. na tablicach ogłoszeń, znajdujących się w miejscowościach: Julianowo i Prabuty oraz tablicy ogłoszeń znajdującej się w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Prabuty.
Ponadto działając na podstawie art. 36 k.p.a Burmistrz Miasta i Gminy Prabuty informuje, że z uwagi na charakter sprawy, w tym: konieczność zasięgnięcia opinii organów współdziałających, konieczność uzupełniania dokumentacji przez Wnioskodawcę, a także konieczność zapewnienia stronom czynnego udziału w każdym postępowania przewiduje się, że wydanie rozstrzygnięcia w sprawie nie nastąpi w terminie określonym w art. 35 § 3 k.p.a. Przewiduje się, że zakończenie postępowania nastąpi w terminie do dnia 31.12.2024r.
Zgodnie z art. 49 § 2 k.p.a. niniejsze zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie, inne publiczne ogłoszenie lub udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej.
Burmistrz Miasta i Gminy Prabuty
Krzysztof Niziałek
Rozwiń Metryka
Podmiot udostępniający informację: | Urząd Miasta i Gminy w Prabutach |
---|---|
Data utworzenia: | 2024-11-29 |
Data publikacji: | 2024-11-29 |
Osoba sporządzająca dokument: | Karol Mościcki |
Osoba wprowadzająca dokument: | Dariusz Pietkiewicz |
Liczba odwiedzin: | 48 |