Nabór kandydatów na wolne stanowisko pracy do spraw księgowości budżetowej
Burmistrz Miasta i Gminy Prabuty ogłasza nabór kandydatów do pracy w Urzędzie Miasta i Gminy w Prabutach na wolne stanowisko pracy do spraw księgowości budżetowej w Zespole do spraw Budżetu i Księgowości Budżetowej.
1. Wymagania niezbędne do pracy na stanowisku:
- wykształcenie średnie ekonomiczne,
- doświadczenie zawodowe – praktyka zawodowa, staż pracy, staż absolwencki lub przygotowanie zawodowe,
- znajomość regulacji prawnych z zakresu ustawy o finansach publicznych i ustawy o rachunkowości,
- staranność i systematyczność w zakresie prowadzenia dokumentacji księgowej,
- znajomość obsługi programów „Microsoft Office”,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
2. Wymagania dodatkowe do pracy na stanowisku:
- wykształcenie wyższe ekonomiczne,
- doświadczenie w pracy na stanowisku do spraw księgowości budżetowej,
- znajomość regulacji prawnych z zakresu ustawy o dochodach jednostek samorządu terytorialnego,
- znajomość programu finansowo – księgowego dla jednostek samorządu terytorialnego,
- znajomość ustawy o pracownikach samorządowych oraz ustawy kodeks pracy,
- predyspozycje osobowościowe: dyspozycyjność, umiejętność pracy zespołowej i samodzielnej, kreatywność, konsekwencja w realizacji zadań, dążenie do podnoszenia kwalifikacji i zdobywania wiedzy.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- prowadzenie księgowości budżetowej, w tym rejestru dochodów budżetu, kart wydatków oraz analityki do kont rozrachunkowych,
- prowadzenie ewidencji oraz aktualizacji wyceny oraz umorzeń środków trwałych,
- prowadzenie ewidencji w zakresie prowadzonych inwestycji,
- prowadzenie ewidencji funduszy pozabudżetowych,
- prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej Burmistrza w związku z zarządzanym i posiadanym mieniem,
- ewidencja i rozliczanie kosztów dowozu do szkół,
- ewidencja wydatków i rozliczanie kosztów związanych z pozostałą działalnością placówek oświatowych,
- przekazywanie i rozliczanie dotacji dla instytucji kultury i stowarzyszeń,
- naliczanie i przekazywanie diet należnych radnym oraz przewodniczącym jednostek pomocniczych Gminy,
- prowadzenie ewidencji wydatków finansowanych w ramach dotacji z budżetu państwa na zadania zlecone i dofinansowanie zadań własnych Gminy,
- prowadzenie sprawozdawczości budżetowej dla jednostek i organów gminy,
- opracowywanie projektu budżetu Gminy oraz Wieloletniego Planu Finansowego,
- przygotowywanie projektów uchwał Rady w sprawie dokonywania zmian w budżecie, Wieloletnim Planie Finansowym oraz prowadzenie ewidencji tych zmian,
- przekazywanie wytycznych do planowania budżetowego i wskaźników budżetowych jednostkom podporządkowanym Radzie,
- opracowywanie planów finansowych z zakresu zadań zleconych Gminie,
4. Warunki pracy na stanowisku:
- Środowisko pracy. Godziny pracy stałe od 7:30 do 15:30 w poniedziałek, wtorek i czwartek, w środę od 730 do 1700, w piątek od 7:30 do 14:00. Praca wykonywana na terenie Urzędu Miasta i Gminy w Prabutach, głównie w pomieszczeniu biurowym na II piętrze, pozostała infrastruktura: schody, korytarze, sanitariaty. Oświetlenie sztuczne i naturalne Budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych. Wyjazdy służbowe jedynie w celach szkoleniowych i konsultacyjnych. Obsługa sprzętu biurowego i komputerowego, praca na dokumentach, kontakt z klientami Urzędu.
- Środki pracy. Komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka, oraz inne typowe narzędzia do pracy biurowej. Biurko, krzesło obrotowe z kółkami jezdnymi.
- Wymagania psychologiczne, fizyczne i zdrowotne. Praca zaliczana do lekkich pod względem obciążenia fizycznego. Nie wymaga szczególnych predyspozycji zdrowotnych, jedynie ogólnego dobrego stanu zdrowia. Wymagane są podstawowe badania lekarskie i szkolenia z zakresu bhp. Wymagana sprawność komunikowania się na poziomie interpersonalnym.
5. Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w grudniu 2018 r., w Urzędzie Miasta i Gminy w Prabutach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 14,55%.
6. Wykaz wymaganych dokumentów:
- list motywacyjny,
- CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- kserokopie dokumentów poświadczających stopień niepełnosprawności (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) – dotyczy kandydatów niepełnosprawnych,
- oświadczenie o pełnej zdolności do wykonywania czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze, w tym wolne kierownicze stanowisko urzędnicze, do pobrania: http://bip.prabuty.pl/p,128,klauzula-informacyjna-dot-przetwarzania-danych-osobowych
- inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
7. Miejsce, sposób i termin składania ofert.
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane i złożone osobiście lub doręczone listownie w terminie do dnia 21 stycznia 2019 roku do godziny 15:30 na adres: Urząd Miasta i Gminy w Prabutach ul. Kwidzyńska 2, 82-550 Prabuty, w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta i Gminy w Prabutach – stanowisko pracy do spraw księgowości budżetowej”.
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Konkurs zostanie przeprowadzony w dwóch etapach. W pierwszym etapie zostanie przeprowadzona formalna i merytoryczna ocena ofert, w drugim rozmowa kwalifikacyjna.
Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miasta i Gminy w Prabutach w dniu 22 stycznia 2019 roku. O terminie przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych, kandydaci dopuszczeni do II etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 552624145.
Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy w Prabutach.
Burmistrz Miasta i Gminy Prabuty
Marek Szulc
Rozwiń Metryka
Podmiot udostępniający informację: | Urząd Miasta i Gminy w Prabutach |
---|---|
Data utworzenia: | 2019-01-08 |
Data publikacji: | 2019-01-08 |
Osoba sporządzająca dokument: | Jędrzej Krasiński |
Osoba wprowadzająca dokument: | Dariusz Pietkiewicz |
Liczba odwiedzin: | 4395 |