GPG.6220.6.2024 z dnia 17.02.2025 r.

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
17 lutego 2025

Obwieszczenie GPG.6220.6.2024 z dnia 17.02.2025r. dotyczące możliwości zapoznania się z dokumentacją sprawy oraz wypowiedzenia się co do zebranych dowodów i materiałów przed wydaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn: Przebudowa drogi powiatowej nr 3218G Raniewo – Stary Kamień km 0+058,49 – 2+318,76”, realizowanego na działkach oznaczonych numerami ewidencyjnymi nr 63 (w części), 110, obręb Raniewo.

Działając na podstawie art. 10, art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. 2024 poz. 572) oraz art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz.U. 2024 poz. 1112) zawiadamiam że w związku z prowadzonym na wniosek z dnia 15.10.2024r. (data wpływu do Urzędu Miasta i Gminy Prabuty w dniu 22.10.2024r.) Zarządu Powiatu w Kwidzynie, ul. Kościuszki 29b 82-500 Kwidzyn, reprezentowanego przez pełnomocnika Starosty Pana Wojciecha Łach postępowaniem administracyjnym w/s wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. „Przebudowa drogi powiatowej nr 3218G Raniewo – Stary Kamień km 0+058,49 – 2+318,76”, realizowanego na działkach oznaczonych numerami ewidencyjnymi nr 63 (w części), 110, obręb Raniewo przed wydaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach strony postępowania mają możliwość wypowiedzenia się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.

Zgodnie z art. 74 ust. 3a ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania stroną postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach jest Wnioskodawca oraz podmiot, któremu przysługuje prawo rzeczowe do nieruchomości znajdującej się w obszarze, na który będzie oddziaływać przedsięwzięcie w wariancie zaproponowanym przez wnioskodawcę. W analizowanym przypadku przez obszar ten rozumie się: przewidywany teren, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie, oraz obszar znajdujący się w odległości 100 m od granic tego terenu.

W obszarze oddziaływania w/w przedsięwzięcia oprócz nieruchomości, na których realizowane będzie przedsięwzięcie znajdują się również nieruchomości oznaczone jako działki nr: 10/4, 5/2, 6, 10/1, 10/2, 33, 83/5, 82/1, 84/2, 83/6, 84/1, 98, 290, 97/28, 97/30, 97/31, 97/24, 73, 97/29, 97/38, 97/23, 97/32, 37/3, 37/2, 37/4, 39, 40, 41/2, 42, 43/1, 83/4, 83/3, 96/2, 82/2, 89/4, 89/3, 90, 91, 92/1, 107/26, 95/2, 111/6, 111/7, 111/8, 111/9, 111/10, 111/11, 111/12, 111/13, 107/22, 107/21, 107/13, 107/9, 107/8, 107/7, 107/6, 107/5, 107/4, 107/10, 107/11, 108, 109/5, 109/41, 109/42, 109/7, 109/10, 109/9, 109/8, 109/20, 109/40, 109/11, 109/12, 107/14, 109/13 – obr. geod. Raniewo oraz 286/1 – obr. geod. Młynisko.

Zapoznanie się z zebranymi dowodami i materiałami, w tym: z wnioskiem o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, kartą informacyjną przedsięwzięcia, opiniami dotyczącymi realizacji przedsięwzięcia, wydanymi przez Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Gdańsku, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Kwidzynie, Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Zarząd Zlewni w Tczewie oraz wypowiedzenie się odnośnie zebranych dowodów i materiałów możliwe jest w terminie do dnia 10.03.2025r. Z niezbędną dokumentacją sprawy zapoznać można się w pok. nr 5 Urzędu Miasta i Gminy Prabuty.

Wypowiedzenie się co do zebranych dowodów i materiałów powinno nastąpić na piśmie, które w wersji papierowej należy składać: w Biurze Obsługi Ludności Urzędu Miasta i Gminy Prabuty, elektronicznie: przez ePUAP lub e-mailowo na adres email: sekretariat@prabuty.pl

Niniejsze obwieszczenie w dniu 17.02.2025r. udostępnione zostało w Biuletynie Informacji Publicznej Miasta i Gminy Prabuty. Zawiadomienie zostało również publicznie ogłoszone poprzez wywieszenie go w dniu 17.02.2025r. na tablicach ogłoszeń, znajdujących się w miejscowościach: Raniewo i Kleczewo oraz tablicy ogłoszeń znajdującej się w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Prabuty.

Ponadto działając na podstawie art. 36 k.p.a Burmistrz Miasta i Gminy Prabuty informuje, że z uwagi na charakter sprawy, w tym: konieczność zasięgnięcia opinii organów współdziałających, długi okres oczekiwania na opinię jednego z organów, a także konieczność zapewnienia stronom czynnego udziału w każdym postępowania wydanie rozstrzygnięcia w sprawie nie nastąpiło w terminie określonym w art. 35 k.p.a. Przewiduje się, że zakończenie postępowania nastąpi w terminie do dnia 15.03.2025r.

Zgodnie z art. 49 § 2 k.p.a. niniejsze zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie, inne publiczne ogłoszenie lub udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej.

Burmistrz Miasta i Gminy Prabuty
Krzysztof Niziałek

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:Urząd Miasta i Gminy w Prabutach
Data utworzenia:2025-02-17
Data publikacji:2025-02-17
Osoba sporządzająca dokument:Karol Mościcki
Osoba wprowadzająca dokument:Dariusz Pietkiewicz
Liczba odwiedzin:74